Dagelijks nieuws over SIEV en de leden, het bestuur, sponsoren en partners

robotfoon10

Onderzoek: ‘meer vertrouwen in AI-klantcontacten’

Nederlandse consumenten hebben steeds vaker contact met chatbots en spraakassistenten. Hoe denken zij over deze geautomatiseerde vormen van klantcontact? En hoe kun je als organisatie AI-assistenten inzetten én de ervaring van je klanten verbeteren? Dat – en meer – vind je terug in de Nationale Voice Monitor 2025. In dit artikel deel ik een aantal opvallende feiten, cijfers en tips.

Lees verder via Meer vertrouwen in chatbots, spraakassistenten & AI-gedreven klantcontact [onderzoek] – Frankwatching

Overig nieuws

foto: Pixabay

Spraakmakend SIEV-webinar over ziekteverzuim

dagg560

Dag van de Ondernemer

stem100

Facility Management Nederland (FMN) houdt ALV

wonen80

Regeling huisvestingskosten arbeidsmigranten blijft bestaan

schelden60

RAS Themadag: Ongewenst gedrag in de schoonmaakbranche

Directeur Maarten Verduin.

Mavro International opnieuw onderscheiden met FD Gazelle

Werknemers in de schoonmaak kunnen uit hun dak gaan bij het verkrijgen van een bonus. (foto Pixabay).

Meten is weten: zo houd je medewerkers betrokken

Het Binnenhof. (foto Pixabay).

Ondernemersorganisaties: ‘snel een stabiel kabinet’

handendruk10

‘Ondernemers willen geen kwartet-kabinet’

lezen10

Hoe de schoonmaakbranche laaggeletterdheid aanpakt

cleaner70

SER-advies: arbeidsmigratie naar waarde

coronel100

NK Glazenwassers onder leiding Tom Coronel

Stef Martens van Social Cleania met zijn collega op de beurs.

Social Cleania op Schoonmaak Vakdagen

comments450

Symposium CBS over economische uitdagingen

ras10

De kracht van taal op de werkvloer