Ben jij een echte regelaar die van afwisseling houdt? Wordt jij blij van een georganiseerde werkplek, en je collega’s ondersteunen? Dan heeft men bij Schilten Schoonmaak in Dordrecht een leuke functie voor jou. Zij melden hierover het volgende.
Voor ons team zoeken wij een enthousiaste medewerk(st)er Personeelszaken.
Werktijden
Je werkt tijdens kantoortijden van 09.00 tot 17.00 uur, met de dagen in overleg. Je werkt samen met een collega die op de andere dagen aanwezig is. Zijn er vakanties of ziekmeldingen? Dan vangen jullie dat samen op , altijd in goed overleg natuurlijk!
Wat ga je doen?
Geen dag is hetzelfde! Jij houdt je o.a. bezig met:
- Urenadministratie en verloning
- Verzuimbegeleiding
- Het aannemen van de telefoon en afhandelen van e-mails
- Arbeidscontracten opstellen en nieuwe medewerkers inschrijven
- Crm-portaal beheren en up-to-date houden
- Opleidingen regelen
- Functioneringsgesprekken
Wat breng jij mee?
- Je vindt het leuk om te organiseren en een stapje extra te zetten
- Je kunt goed uit de voeten met Word, Outlook en Excel
- Spreek je ook een beetje Engels? Dan is dat mooi meegenomen!
- Je bent sociaal, proactief en hebt gevoel voor mensen
- Je houdt van aanpakken en denkt graag mee
- Je bent flexibel als het nodig is (en je collega’s zijn dat ook voor jou!)
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende functie in een gezellig team
- Een contract van ±20 uur per week
- Gratis lunch
- Reiskostenvergoeding
- Eindejaarsuitkering van 5%
- 26 vrije dagen per jaar (obv full time dienstverband)
- Ruimte om mee te denken en je rol zelf vorm te geven
- Een fijne werkplek waar aandacht is voor werkplezier
Interesse?
Zie jij jezelf al helemaal in deze rol? Leuk!
Stuur dan je motivatie en CV naar:
Personeelszaken