‘Investeren in het team loont en motiveert, waardoor iedereen kan meegroeien in de ontwikkeling van de organisatie’, vertelt Bahri Erdogan van SIEV-lid Avanti Facilitair vol overtuiging. ‘Een kaderopleiding in de schoonmaak zorgt voor betere leiding, hogere kwaliteit, veiligere werkomstandigheden en tevreden klanten én medewerkers’. Deze week ontving Jan Freriks zijn certificaat voor het succesvol volgen van de module ‘Plannen en organiseren’ van SVS opleidingen.
‘Met een kaderopleiding in de schoonmaak ontwikkelen wij onze mensen tot sterkere leiders op de werkvloer. Het is enorm belangrijk hoe je teams effectief aanstuurt, kwaliteit bewaakt en een veilige werkomgeving creëert. Daarnaast is professioneel communiceren met klanten en collega’s cruciaal in relatie tot het verlenen van uitstekende service’, aldus Bahri Erdogan, directeur van het in Alblasserdam gevestigde facilitair bedrijf, die het belang van goede opgeleide mensen essentieel vindt.
Erdogan vervolgt: ‘Mooi dat SVS opleidingen hierin verschillende modulen aanbiedt. Zo’n kaderopleiding biedt niet alleen meer verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden, maar vergroot ook de motivatie van onze mensen én versterkt de relatie met klanten. Zo bouwen we stapsgewijs aan een succesvolle, professionele schoonmaakorganisatie waarin iedereen het beste uit zichzelf kan halen. Goed dat ook een werkgeversorganisatie als MKB-branchevereniging Schoonmaken is een Vak – SIEV dit stimuleert’.
Het was dan deze week een mooi moment toen jan freriks, objectleider bij Avanti Facilitair met succes de opleiding ‘Plannen en organiseren’ met goed gevolg heeft volbracht. Ook jan freriks zelf vindt dergelijke opleidingen belangrijk: ‘Ondanks de jarenlange ervaring, is het altijd motiverend en leerzaam om zo’n module te volgen. En het is daarbij leuk om dit met andere gelijkgestemden te volgen om zodoende opgedane ervaringen te kunnen delen’.
Meer weten over Avanti Facilitair en de mogelijkheden? Ga naar www.avantifacilitair.nl of mail naar info@avantifacilitair.nl