Dagelijks nieuws over SIEV en de leden, het bestuur, sponsoren en partners

robotfoon10

Onderzoek: ‘meer vertrouwen in AI-klantcontacten’

Nederlandse consumenten hebben steeds vaker contact met chatbots en spraakassistenten. Hoe denken zij over deze geautomatiseerde vormen van klantcontact? En hoe kun je als organisatie AI-assistenten inzetten én de ervaring van je klanten verbeteren? Dat – en meer – vind je terug in de Nationale Voice Monitor 2025. In dit artikel deel ik een aantal opvallende feiten, cijfers en tips.

Lees verder via Meer vertrouwen in chatbots, spraakassistenten & AI-gedreven klantcontact [onderzoek] – Frankwatching

Overig nieuws

controles600

Ondernemersorganisaties vragen kabinet om oplossing grote problemen

opkomst10

De opkomst van betaalbare elektrische auto’s

oplaadpalen80

‘Structureel investeren in duurzame mobiliteit helpt ons allemaal’

office50

Waarom is het belangrijk om regelmatig je KVK-gegevens te controleren?

vlag600

Werken op Bevrijdingsdag: hoe zit dat in de schoonmaak?

meeting90

Wie wordt de beste planner van Nederland?

haagsehofgroep90

SIEV-lid Haagsehof: ‘onze medewerkers zijn goud waard’

toplit60

Nieuw op Koningsdag: Het ThuisToilet voor vrouwen

jonga60

‘Jonge ondernemers goed op weg helpen’

bundelen40

Samenwerking SIEV-partner Nocore en Business Apps

De gasten en andere betrokkenen bij de uitzending.

Uitzending Captains of Cleaning over trends in de schoonmaak

blinckduurzaam

Blinck Schoon: ’trots op bijdrage aan duurzamere toekomst’

Mark Rutte is namens de NAVO gastheer in Den Haag. (Foto: Pixabay).

Wat betekent de NAVO-top?

place10

Facto Congres 2025: de kracht van innoveren

schoon

Meer WW-uitkeringen in de schoonmaak