Dagelijks nieuws over SIEV en de leden, het bestuur, sponsoren en partners

robotfoon10

Onderzoek: ‘meer vertrouwen in AI-klantcontacten’

Nederlandse consumenten hebben steeds vaker contact met chatbots en spraakassistenten. Hoe denken zij over deze geautomatiseerde vormen van klantcontact? En hoe kun je als organisatie AI-assistenten inzetten én de ervaring van je klanten verbeteren? Dat – en meer – vind je terug in de Nationale Voice Monitor 2025. In dit artikel deel ik een aantal opvallende feiten, cijfers en tips.

Lees verder via Meer vertrouwen in chatbots, spraakassistenten & AI-gedreven klantcontact [onderzoek] – Frankwatching

Overig nieuws

Bron: Pixabay.

Kantoorbezetting in Nederland stijgt

computer-4795762_1280

Beleggingen Pensioenfonds Schoonmaak groeiden in 2024

plastic-afval

‘Nederland kan koploper circulaire plastics worden’

vuisten70

De arbeidsmarkt van de toekomst: ‘zo maken we de juiste keuzes’

construc70

‘Productiviteitsgroei en innovatie centraal in economisch beleid’

eifel890

Frankrijk populairste zomerbestemming

old60

Medewerker van MKB-bedrijf heeft groot deel van verlof opgenomen

ambulance2

Schoonmaker valt op dak tijdens het werk

sprout60

Welke schoonmaakbedrijven staan in de MT500 2025?

cao

Nieuwe regeling meer- en overwerk CAO is per 1 juli 2026

clean

‘Schoonmaak is echt zwaar werk’

fok900

SIEV-voorzitter Paul Fok over tussentijdse cao-bespreking

manager10

‘Er moet omslag komen naar mensgericht leiderschap’

sportschooll90

BTW-tarief op cultuur, media en sport blijft gelijk

stress400

Dwangbevel ontvangen? Hoe nu verder?