Dagelijks nieuws over SIEV en de leden, het bestuur, sponsoren en partners

robotfoon10

Onderzoek: ‘meer vertrouwen in AI-klantcontacten’

Nederlandse consumenten hebben steeds vaker contact met chatbots en spraakassistenten. Hoe denken zij over deze geautomatiseerde vormen van klantcontact? En hoe kun je als organisatie AI-assistenten inzetten én de ervaring van je klanten verbeteren? Dat – en meer – vind je terug in de Nationale Voice Monitor 2025. In dit artikel deel ik een aantal opvallende feiten, cijfers en tips.

Lees verder via Meer vertrouwen in chatbots, spraakassistenten & AI-gedreven klantcontact [onderzoek] – Frankwatching

Overig nieuws

schoon90

Waarom een verzekering voor werkmateriaal?

indu60

Nationaal industriealarm: ‘red 2 miljoen banen’

Pim Hilgerdenaar. foto PR

‘Angst voor chemie in schoonmaak is nergens voor nodig’

robot60

‘Verandering arbeidsmarkt in volle gang’

glazenwasser40

Glazenwasser op grote hoogte in de problemen

mr. Marieke Nicolai-Wallet.

Wanneer ben je verantwoordelijk voor een bedrijfsongeval?

slip890

Korte broek en teenslippers naar kantoor: ‘dat is een no-go’

cleaning8000

‘Overwerktoeslag binnen de schoonmaak vervalt’

Pixabay.

Convenant voor betere hulp arbeidsmigranten

wheel10

Bijna 90.000 extra banen voor mensen met een arbeidsbeperking

Bron: Pixabay.

Kantoorbezetting in Nederland stijgt

computer-4795762_1280

Beleggingen Pensioenfonds Schoonmaak groeiden in 2024

plastic-afval

‘Nederland kan koploper circulaire plastics worden’

vuisten70

De arbeidsmarkt van de toekomst: ‘zo maken we de juiste keuzes’

construc70

‘Productiviteitsgroei en innovatie centraal in economisch beleid’